2011. február 6., vasárnap

Víziközmű Társulat hírei



TÁJÉKOZTATÁS




A Délegyházi Térségi Beruházó Víziközmű Társulat félfogadási lehetőségét az Önkormányzat a továbbiakban nem biztosítja a Polgármesteri Hivatalban. Az ügyintézés 2011. február 7-től a Könyvtár helyiségében kapott elhelyezést.
A könyvtár címe: Délegyháza, Szabadság tér 9.
Tel: 06-24/412-172
A félfogadási idő változatlan, minden hétfői munkanapon 8 órától 12 óráig.
Természetesen telefonon a félfogadási időn kívül is rendelkezésre állok, a
06-70/269-5117,
06-30/2808618 és a
06-24/212-475 telefonszámokon.
Egyúttal értesítem a Fundamenta szerződéssel rendelkező azon tagjainkat, akiknek a Víziközmű által átutalt és kamatos megtakarításuk meghaladja az érdekeltségi hozzájárulás (240.000,- Ft) összegét, február végén, legkésőbb március első napjaiban a rendelkezésük szerinti helyre megkapják a 240.000,- Ft-on felüli részt.
A Fundamenta Lakáskassza Zrt-től minden tagra vonatkozóan megkaptam a részletes elszámolást, ezért kérem, keressenek, hogy egyedileg tájékoztatni tudjam Önöket.
Délegyháza, 2011. február 6.


                                                                                  Lugosi Istvánné
                                                                                       elszámoló

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ági!
    Írod, hogy A Délegyházi Térségi Beruházó Viziközmű Társulat félfogadási lehetőségét az Önkormányzat a továbbiakban nem biztosítja a Polgármesteri Hivatalban.
    De azt nem jegyzed meg, hogy továbbiakban a Könyvtár helyiségében biztosítja az elhelyezést.
    Szerintem ez így lenne korrekt.

    Szép estét!
    Varga Gábor

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gábor!

    Ahogy olvastam a megjegyzésedet azonnal néztem a bejegyzést, hogy csak nem maradt ki belőle az általad hiányolt mondat!? Aztán látom, hogy ott van a mondat, szabatosan, korrekten, érthetően. . .Az Ági éppen hogy csak a helyrajzi számot nem tüntette fel. . .És akkor semmit nem értettem a megjegyzésedből.
    Aztán megnéztem a te lapodat meg a községi lapot és ezekből összeállt a kép, és akkor így már értem,
    írod, hogy "De azt nem jegyzed meg. . .hogy a könyvtárban. . stb" (persze ez meg van jegyezve)
    Hanem az igazi probléma az az, hogy a beírás azzal kezdődik, hogy az Önkormányzat nem biztosít a továbbiakban félfogadási lehetőséget a Polgármesteri Hivatalban a Víziközmű Társulatnak.
    De hát akkor nem értem, hogy miért nem ezt írod a megjegyzésbe.

    Üdvözlettel
    Szabó József

    VálaszTörlés